« zpět

Online seminář: Marketing pro fotografy

Jak získat a dlouhodobě udržet zákazníky

DATUM KONÁNÍ: 03.07.2022 až 3.7.2022
MÍSTO KONÁNÍ: Záznam online semináře

Obsah Fotogalerie O přednášejícím

Skvěle fotíš, klienti tě milují, ale neumíš to vlastně pořádně prodat? Nerozumíš, proč mají kolegové stále plno i přesto, že fotí naprosto tragicky a k zákazníkům se chovají jako burani? Výborně, jsi tu správně.

Tento produkt obsahuje kompletní záznam online semináře, který se konal 7.-8.5.2022, včetně všech materiálů a podkladů.

Přesně pro tebe jsme vytvořili nový online seminář Marketing pro fotografy. Naučíme tě, jak poskládat portfolio, které přitáhne ty správné klienty. Probereme, jak nastavit správné ceny, dát dohromady web i sociální sítě a odstranit chyby, které lidem brání u tebe objednat focení.

Naučíme tě psát skvělé texty, nadefinovat cílové skupiny a používat reklamní kampaně na Facebooku, Instagramu i Googlu. Chybět nebudou ani tipy a triky, které ti pomohou udržet s klienty dlouhodobý kontakt a zajistí, že se k tobě budou lidé rádi v průběhu let vracet.

To všechno během dvou intenzivních dní, kde si všechno vyzkoušíš v reálné praxi a na svých vlastních materiálech. Odneseš si kompletní, ucelený a strukturovaný systém, který budeš moci okamžitě převést do praxe. A získat přesně ty zákazníky, které si zasloužíš.

Obsah semináře

Online seminář je rozdělen na dvě samostatné části, které na sebe navazují. Je možné absolvovat jak obě dohromady, nebo zvolit pouze jednu.

První den
se budeme věnovat portfoliu, marketingu, sociálním sítím, psaní textů, tvorbě webu, nastavení cen a definování cílových skupin.

Druhý den
bude technický, budeme ho věnovat optimalizaci webu a odstranění překážek, konfiguraci reklamních účtů, sestavení konkrétních cílových skupin, vytvoření vzorových reklamních kampaní a následné analytice.

Seminář vám pomůže vybudovat silnou značku, přitáhnout zajímavé klienty a nastavit ceny tak, abyste byli za svou práci dobře zaplaceni. Díky druhé části budete mít kontrolu nad tím, kolik lidí vás oslovuje, vyplníte hluchá místa a pokud o to budete stát, zaplníte diář na dlouhé měsíce dopředu.


Obsah prvního dne:

Portfolio
- Proč je portfolio důležité
- Fotky na míru klientům, které chci získat
- Co zahrnout, čemu se vyhnout a jak zjistit, co mi chybí
- Nejčastější chyby

Web:
- Co by web fotografa obsahovat měl a co tam naopak nikdy být nesmí
- Ceník ANO/NE a v jaké formě
- Platformy pro jednoduchou tvorbu webu
- Systém objednávek

Ceny
- Proč je správná cena důležitá
- Jak cenou přitáhnout správné zákazníky
- Co když chceš zdražit?

Sociální sítě
- Které sítě stojí za to používat
- Získání fanoušků a dlouhodobá práce s publikem
- Jak si najít vlastní hlas
- Rozdíly mezi FB/IG/TikTokem

Psaní textů
- Co by měl obsahovat reklamní text a jak ho napsat
- Krátký vs dlouhý text
- Zaujmi a proměn čtenáře v zákazníka

Tvorba značky
- Co je značka, proč by měla zajímat fotografa
- Obsah vs forma
- Zákaznický servis a zážitek

Klientský servis
- Proč si chceš klienty udržet
- Servis před, v průběhu a po focení
- Dlouhodobá práce s klienty

Obsah druhého dne:

Analýza webu
- Analýza překážek při objednávce
- Nejčastější chyby

Reklamní účty
- Jak je správně vytvořit a nastavit
- Typy účtů
- Konkrétní ukázky na FB, IG, Googlu
- Facebook Pixel

Cílové skupiny
- Definice cílových skupin
- Geografie, demografie vs zájmy
- Analýza a zpřesnění

Tvorba kampaně
- Jaký formát zvolit
- Konverzní poměry, nastavení cílů
- Tvorba a spuštění kampaně

Vyhodnocení
- Způsoby sledování návštěvnosti a konverzí
- Optimalizace kampaní
- Tipy a triky

Praktické informace:

Online seminář Marketing pro fotografy se bude konat v sobotu a neděli 7.-8. května 2022 mezi 9-16h. Účastnit se můžete z pohodlí domova. Zahrnovat bude teoretické i praktické bloky, po kterých bude vždy prostor na dotazy. Na konci semináře dostanete záznam celé akce a PDF se shrnutím celého postupu.

Budete potřebovat vlastní počítač a připojení k internetu. Seminář probíhá na platformě Zoom Webinars, nepotřebujete vlastní kameru ani mikrofon. Pozvánky na online událost rozešleme týden před začátkem akce. Počet míst na tomto semináři je omezen. 

Galerie:

iv-nike-magic
iv-LGSparta_1270x7004-sm
iv-kluk
iv-adler-11-newyork
iv-adler-1-letadlo
iv-adler-2-letadlo
iv-carte-noire
iv-philippine-2-final
iv-honza-final
iv-saman-final
iv-babicky-final
iv-dali-final
iv-sheshadri-final
iv-fei-final
iv-philippine-final
iv-jezero-final
iv-pm-2010-1
iv-livducci
iv-dv-beauty
iv-03
iv-02
iv-04
iv-little-girl-blue
iv-dolce-vita-painting-cover
iv-dolce-vita-painting-1
iv-dv-superdiva-03
iv-moonlight
iv-harpers-bazaar-1
iv-harpers-bazaar-2
iv-dv-les-01
iv-dv-les-03

Stanislav Petera

Módní a reklamní fotograf, který je pověstný svým velmi specifickým stylem využívající postprodukce ve vysoké míře, což mu umožňuje zasazovat svá díla do světů plných zvláštní, magické atmosféry.

Poté, co v Čechách začal publikovat své práce v časopisech jako Harper's Bazaar a Dolce Vita* atd., odjel se do Paříže dále zdokonalovat a studovat u známých zahraničních módních fotografů. Tam strávil i další čas objevováním tajů postprodukce ve studiu, kde se retušují fotografie např. pro Vogue, což mu umožnilo hluboký náhled do problematiky. I nadále se neustále snaží posouvat své hranice.

web: stanislavpetera.net

Christian Třeba

Christian je web developer, analytik, marketér a expert na internetovou reklamu. Jeho rozsáhlé znalosti stojí za úspěchem Light Garden Academy v temných vodách českého internetu.

Krom toho vede Christian vlastní úspěšnou fotografickou značku, takže dokáže analyzovat, popsat, ale hlavně vyřešit problémy, na které většina fotografů narazí ve chvíli, kdy chtějí začít aktivněji pracovat s internetovou reklamou.

1.490 Kč
(59 EUR)
včetně DPH
volná místa
Do košíku >
 

Academy / Semináře / Online seminář: Marketing pro fotografy