Online seminář: Reklamní Retuš
Techniky profesionální komerční retušeDATUM KONÁNÍ: 01.05.2021 až 1.5.2021
MÍSTO KONÁNÍ: Praha
Obsah | Fotogalerie | O přednášejícím |
Reklamní retuš je soubor technik a nástrojů, díky kterým fotka vypadá…jako z reklamy. Pleť je zářivější, tráva zelenější, realita přitažlivější. Na tomto online semináři dostanete na jednom místě přehled všech technik, které můžete použít, aby vaše fotky zazářily. Online seminář Reklamní retuš je určen všem, kdo se chtějí naučit jak své fotky pomocí rychlých a jednoduchých technik dovést až ke vzhledu špičkových reklamních vizuálů.
Počet volných míst: 0
Obsah semináře
Na semináři se budeme do hloubky postupně věnovat několika tématům. Začneme teoretickým úvodem, díky kterému pochopíte co, a hlavně proč vlastně v reklamní retuši děláme. Otřeme se o psychologii reklamy, fyziologii oka, evoluční psychologii a nakousneme i malířskou teorii.
Ve druhém bloku už začneme čarovat. Naučíte se, jak pracovat s pletí a vytvořit profesionální tónování, které obstojí i ve velké reklamě. Probereme různé možné vzhledy pleti (módní, reklamní, lifestyle, sport), práci s vlasy, make-upem a nevynecháme ani produkty.
Třetí blok budeme věnovat reklamní retuši prostředí. Naučíte se pracovat s pozorností diváka, vodit si ho po fotce, ale ukážeme si také jak nechat vyniknout mrakům, horám či trávě.
V posledním bloku do hloubky rozebereme triky a finesy, které používáme pro finální úpravy. Práci s barevnými kanály, doostřování, barevné tónování i částicové efekty.
Celý seminář je trochu jako šlehačka na retušérském dortu. Těžkou práci úplně vynecháme a zbydou nadýchané, rychlé, snadné a brutálně efektivní techniky, které vaše fotky posunou z průměru…až ke vzhledu reklamních vizuálů. I přesto, že se reklamní retuši věnujeme hned na několika našich výukových sériích, na semináři vás zavedeme do míst, o kterých jsme ještě nikdy nemluvili a ukážeme skutečně pokročilé techniky, navíc v jasném, přehledném a strukturovaném systému.
Program semináře:
Blok 1: Úvod a teorie
Principy, na kterých reklamní retuš stojí
Psychologie reklamy
Evoluční psychologie
Fyziologie oka
Teorie malby
Blok 2: Lidé, produkty
Lidé:
Profesionální tónování pleti
Různé vzhledy: fashion, lifestyle, sport, reklama
Vlasy, oči, makeup
Produkty:
Lesklé produkty
Textil
Šperky
Blok 3: Prostředí, práce s pozorností
Prostředí:
Mraky a obloha
Tráva
Hory
Práce s pozorností:
Jas a kontrast
Struktura
Barva
Další techniky
Blok 4: Finální úpravy
Práce s barevnými kanály
CMYK
Doostřování
Efekty
Pro koho je seminář určen?
Seminář je pro fotografy, kteří potřebují, aby jejich fotografie (a retuše) měly maximální dopad na diváka. Není určen pro úplné začátečníky, předpokládá solidní znalost Photoshopu (pracovní prostředí, základní nástroje, práci s vrstvami a maskami, základní retuše).
Praktické informace:
Online seminář Barvy se bude konat v sobotu 1. května mezi 9-16h. Účastnit se můžete z pohodlí domova. Zahrnovat bude čtyři bloky, po kterých bude vždy prostor na dotazy. Na konci semináře dostanete záznam celé akce, PDF se shrnutím celého postupu a zdrojové RAW i PSD soubory. Krom toho máme připraveny náměty na domácí cvičení, která vám pomohou reklamní retuš procvičit.
Budete potřebovat vlastní počítač, připojení k internetu a Photoshop. Pozvánky na online událost rozešleme před začátkem akce. Počet míst na tomto semináři je omezen.
Stanislav Petera
Módní a reklamní fotograf, který je pověstný svým velmi specifickým stylem využívající postprodukce ve vysoké míře, což mu umožňuje zasazovat svá díla do světů plných zvláštní, magické atmosféry.
Poté, co v Čechách začal publikovat své práce v časopisech jako Harper's Bazaar a Dolce Vita* atd., odjel se do Paříže dále zdokonalovat a studovat u známých zahraničních módních fotografů. Tam strávil i další čas objevováním tajů postprodukce ve studiu, kde se retušují fotografie např. pro Vogue, což mu umožnilo hluboký náhled do problematiky. I nadále se neustále snaží posouvat své hranice.
web: stanislavpetera.net
(79 EUR)
včetně DPH
obsazeno